דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבחירת חדרי ילדים 

מאת    [ 05/12/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1651 פעמים ]

כל אחד מאיתנו היה רוצה לתת לילדיו את תנאי החיים האופטימאליים כדי שיוכלו לגדול בכיף ולמצות את הפוטנציאל שלהם עד תום. חדרי ילדים הם חדרים שתמיד זוכים לתשומת לב מיוחד אצל הורים, ובהתאם יש גם תעשיית שעושה הרבה כסף מאחורי הכוונות הטובות של ההורים. חדר ילדים מוצלח, מזמין ונעים אפשר לעצב ולהרכיב גם בעלויות לא מאוד גבוהות, אם תשכילו לקחת בחשבון את הרעיונות הבאים :

חדר קונספט

הבחירות העיצוביות של החדר תלויות כמובן בגיל ובמין הילד/ה, כמו גם בטעם האישי שלהם או שלכם, ההורים. אחד הדברים שמגבשים רהיטים ואביזרים שונים לכדי חדר מזמין וייחודי הוא קונספט שמאחד את כולם ביחד. קונספט יכול להיות מושג מעולם הילדים – למשל: 'חלל' והריהוט ישתלב בסגנונו עם ציור קיר, מנורות ומוביילים בנושא החלל. הקונספט יכול לדבר יותר לעולם העיצוב הבוגר – למשל להתמקד בצבע אחד או שנים כמוטיב מרכזי, או שימוש בחומר עיקרי כמו עץ מלא בכל פרטי הריהוט.

מה ברצפה?

ככל שהילדים יותר צעירים, הזמן שהם מבלים על רצפת החדר שלהם גדול יותר ולכן מומלץ להניח שם קצת יותר מבלטות רגילות. שטיח מקיר לקיר מכניס לחדר תחושה רכה וחמימה והוא גם טוב נגד נפילות – אבל הוא דורש ניקיון קפדני ותכשירים נגד קרדית האבק. רצפת פרקט היא תחליף מצוין, במיוחד אם מדובר בפרקט אמיתי. יש היום גם כל מיני מחצלות פלסטיות בנושאים שונים שיהפכו את רצפת החדר לשמחה ומפעילה יותר.

תאורה

בחירות התאורה בחדר הילדים הן הזדמנות לבחון את השימושיות שלו : חדר ילדים משמש בעיקר למשחק, ללימודים על שולחן העבודה (בגיל המתאים) ולשינה. רצוי לחלק את החדר לשלושה אזורים אלה ולהעניק לכל אחד תאורה מותאמת : למשל, תאורה צמודה או תלוית תקרה מרכזית לשעות המשחק, תאורה שולחנית ממוקדת לשולחן העבודה ותאורת מיטה, צבעונית וניתנת לעמעום לשעות שבהם הילד צריך לבצע את המעבר הלא פשוט מעירות לשינה.

מיטה

יש לא מעט דגמים של מיטות לילדים. הבחירה היא עניין של טעם שלכם או שלהם. שלושה דברים חשובים בבחירת מיטה : ראשית – שתהיה איכותית ולא תתפרק או תיתן תחושה לא יציבה ועדיף לשלם יותר על מה שישרת אתכם שנים, גם עם האחים הקטנים של הילד. שנית – חשוב מאוד שלילד יהיה כיף ונעים במיטה אחרת תמצאו אותו מהר מאוד במיטתכם. שלישית, הדבר הכי חשוב במיטה הוא המזרון – ששווה להשקיע בו לטובת בריאות הגב של הילד.

ארונות

הארונות בחדר הילדים צריכים להתאים כמובן למידות ולסגנון של הרהיטים האחרים. תמיד אפשר לצפות אותם בטפטים ופוסטרים צבעוניים – לא חייבים לקנות ארון פו הדוב בהון עתק בשביל לגלות אחרי שבוע שהילד כבר לא אוהב את פו. את הארונות חשוב לחלק לאזור הורים (המדפים הגבוהים, עם בגדי החורף, צעצועים ישנים וכדומה) ואיזור נמוך לילד שיוכל להשתמש בו בחופשיות כרצונו וגם ילמד לסדר את החדר בעצמו בזכות הגישה שיש לו לחפצים החשובים לו.

 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב